Trender, nyheter och inspiration inom inredning och design

fredag 29 januari 2010

FREDAGSFINT NO 1

Fredagar är väl ändå bäst! Hur bra mår man inte när hela helgen ligger framför en, lägenheten är nystädad och man till och med unnat sig att köpa fina blommor. Jag tänkte att jag varje fredag skall tipsa om fina små saker man kan köpa till sitt hem. Sådant som står sig lite längre än tulpaner. Ibland behövs det ju inte så mycket, man blir himla glad för det lilla!

Först ut blir ett riktigt kap - IKEAS ljusstake 'Björkefall'. Designad av duktiga och "galna" Jon Eliason. Det är riktigt kul att man faktiskt kan köpa bra formgivning för bara 59 kr. Jag fick med mig den förra veckan då jag rustade mig för krig genom att fylla på värmeljusförrådet... Trevlig helg!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar