Trender, nyheter och inspiration inom inredning och design

söndag 14 februari 2010

GÖR GOTT

Alla hjärtans dag idag och ett sätt att göra gott är att tänka på alla barn! Rädda Barnen har ett samarbete med några av Sveriges främsta formgivare där man genom att köpa produkterna bidrar med en del till Rädda Barnen. Mycket bra tycker jag! Dessutom är flera av produkterna specialutgåvor vilket gör det lite extra speciellt. Det är lätt att glömma att alldeles för många barn är utsatta även i Sverge, därför tycker jag att man skall stödja Rädda Barnen. Jag kan tänka mig Thomas Sandells fina ljusstakar för Asplund.








1 kommentar:

  1. De fina ljusstakarna står högt upp på min önskelista. Någon gång ska de bli mina. Visst är det härligt om man kan göra hjärtegoda saker både för de som står nära och andra...

    SvaraRadera